Khamis, 2 Disember 2010

aKu dan cInta Ku xKan pEna beRpaling..

hampir 3 bulan cinta ni bersemi.. 3bulan jgak aku mencintai die .. xpena aku terpk nk tggl kan die..apatah ag nk dua kn cinta die..aku terlalu syg kn die.. xpena aku syg kn laki cmnie b4 nie.. aku xsggup sgt hilang die.. aku tulis blog kali nie cume nk luahkan perasaan aku.. aku da penat sgt menanges.. bkn sbb kesalahan die.. tp sbb kesalahan aku.. aku belom berjaya lg Bahagiakan die.. aku msih di anggap gagal wat die heppy ngn aku.. aku akan tetap mencube walau ape pn care nye.. skrng aku cube tok jaoh kan dri aku ngn semua org..
SAYANG..
.. sye cume nk ckp skit ngn syg..sye xkn pena menyesal cpl ngn syg..xkn pena syg.. kadang2 sye skit ati ngn syg..tp sye xpena ckp..sbb sye nk jge ati syg..sye pendam kn sje syg.. sye nk syg heppy2 jew ngn sye..sye akn sentiase tnjuk kn senyuman kn syg.. syg.. knape syg jarang nk bg respon kt status sye yg sye tulis kt wall sye mahupun kt wall syg.. tp knape lau status gurl len..syg comment jew.. knape syg??? answer it... dah byk kali sgt sye bgtau syg yg sye terlalu syg kn syg.. terlalu byk kali.. sye cube tok yakin kn syg.. sye xpena seserius nie bercinta b4 nie.. sye terlalu mengharap kn hub nie berakhir ngn hub yg sah.. sye xnk hilang syg dlm hidop sye..maaf syg sbb sye byk skit kn ati syg.. sye xsengaja .. sye xberniat pn..ampun kan sy syg...sye akan terus setia ngn syg.. terima kasih syg..

SAYA XKAN PENA BERPALING HATI SYG...!!!
xkn pena.. sye tetap di sini pertahan kan cinta kite.. sye xmin ta harta syg...
 sye cume minta...
  • syg hargai sye sepenuh hati syg..
  • syg cinta n syg kn sye sepenuh hati syg..
  • syg jge sye seikhlas hati syg..
  • syg sme2 dgn sye berjuang pertahan kan cinta kite..

sye cume nk buktikan pada semua org yg sye jgak mampu pertahan kan hub selama nya..
bukan cinta sesaat jew..
sye tetap ngn janji,,pendirian n kata2 sye..
sye xkan pena menyesal mengenali,,mencintai,,menyayangi
MOHAMAD FAIZ BIN FAUDZI
 sbb die cinta terakhir aku...
sye xkn pena menyesal ..even once..
never...

thankzzz for evrything...
biar sye menanges untuk ketenangan hati sye...
assalamualaikumusalam...

 <3 salam sayang dr sye <3
NURFATHIN AMERRA BINTI RUSZEE

2 ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers