Isnin, 15 November 2010

S U K A C I T A

SALAM SEMUA ...
mera heppy sgt nie.. sangat happy...!!!
mera dpt offer blaja kt UiTM... dpt course pengajian perniagaan...
mmg hepy sgt la.. xterkate2...
family n smue kwn2 said tahniah.. include my sayang...
mera dpt kt UiTM alor gajah melaka jew..
mmg dekat sgt la kn... tmbah2 lg dekat dgn kpg mera...
senang ckit nk blk...
tppp...................... !!
herm... sbenanya dlm pale otak mera nie xabes2 pk kn ape yg akn mera lalui after this...
yela.. b4 nie mera xpena ddk berjauhan ngn family... tmbah2 ag mera anak bongsu..kemana parents mera pg mera mst ikot... da terbiase... mmg rapat sgt dengn parents...  tibe tibe mera akn msok blaja.. dok kt hostel.. ngn environment yg baru... kawan2 yg baru.. mst bermacam2 perangai mera akn jmpe.. n dok kt tmpat org...
org kate dok kt hostel.. mst akn ade cerita2 seram.. its normal..tpp... kuat ke aku tok lawan.. mama aku since dpt tau aku dpt uitm... die xhabes2 bg nasihat kt aku.. n die tnye aku.. ape aku nk.. nk handphone kew..laptop bru kew.. baju nk bape pasang.. herm...`` mama,,mera nk semua bleh x???`` hahahaha mama ketawa jew... hahaha xde la mama... bli je la ape yg ptot... mera ikot jew mama..
herm.. mera tau.mama n abah sedih mera berjauhan ngn dorg... tp nie kn mse depan mera...mera mmg sgt heppy dpt uitm nie.. impian mera la.. n kebetulan mera dpt uitm kt melaka... n my sayang pn kt melaka jgak.. hehehe tp tu bkn point tok mera dpt jmpe die.. msing2 bz blja..n kebetulan jgak.. die study course yg sme ngn mera..smue nye kebetulan... kn2...heheh...
to kwn2 mera kt SMKSM... trutama YASMIN n  NABILAH HANI..
mera mnx maaf tau if mera de wat sala ngn korg berdua.. mera eppy dpt kwn cm korg berdua... jge dri bek2, blaja rjin2... nnt korg lg cepat abes blaja dr mera,, dpt tros smbg degree... so..CHAIYOK!!! CHAIYOK!!
jgn lupe mera k... keep in touch tau...

to my sayang...:
sayang..sye xkn pena lupe jnji kte.. cincin nie lambang kesetiaan sye.. syg trust dye tau...

to my mama n abah,,: akk xkn lupe smue pesan mama n abah... akk akn engt..xkn tggal solat.. jge adab kt tmpat org... blaja berdikari.. pilih kawan.. jgn terpengaruh budaya xelok.. jge iman...

mera!! engt smue tuh...!! hahahah


k la kwn semua... mera da penat lak menaip.. hehhe,,,
bye smue... thankzzz bce kisah tentang si pencinta nie..
salam...

5 ulasan:

  1. merra merra merra! hey hey. da blaja kat U nanti yg paling penting jgn culture shock tau! belajar rajin rajin. kat U ada bnyk sgt pengaruh pengaruh yg tak elok. so jgn pernah tinggal solat. sebelum nak buat sesuatu tu piki kan mana yg baik mana yg buruk. jgn main redah je. sesalu selalulah contact mak ngan ayah ok. dgr nasihat dorg.

    bila da masuk U ni, kerja bnyk. sape kata takde keje. mmber2 kata masuk U bnyk sgt keje. bnyk asignment. so jgn tak buat pulak. nnti kene potong markah dah rugi. jgn nangis for the first week. nnti org kata awak cengeng. haha tabahkan hati dok sane and yg paling penting jgn lupakan kitorg kat sini tau!

    GOODLUCK to you merra! buat yg terbaik tuk masa depan merra ok :) bella pun syg merra jugak ♥♥♥:)

    BalasPadam
  2. bella.... thankzzz sgt..ko wat aku nanges la bella... herm.. aku janji aku xkn lupe pesan ko... korg kt cni jgn lupe aku tau.. engt kenangan aku ngn korg tau... aku owez rindu kn geng mpp n kwn2 lower6... ya allah.. rindu nye lahai ngn korg.. nie belom msok lg nie.. aku xdbt bayang kn wei..mcm mane keadaan aku nnt.. aku takot wei.. sgt takot.. mst aku akn kuat nanges engt kn family...herm..

    BalasPadam
  3. merra... sedihnye.. aleya pun pergi gak.. dapat kat melaka.. sama ngan merra.. korang pergi tinggalkan mien serentak.. takde semangat rasenye..

    merra, jage diri, oke! pape jadi, call mama + abah.. call mien pun takpe.. ;)

    oke.. papepun, belajar rajin rajin.. betul kata bella tuh.. kat sana, semue dok senok nak lawan penampilan.. semue nak jadi yg tercantik.. so, tuh bende tak penting.. yang penting sekarang, pelajaran..

    jangan lupe solat.. Allah sentiase ada untuk dengar segala masalah kamu.. setiap kali diri rase tak tenang, ingat Allah k... jangan pilih kawan yg salah..

    jangan dok mentel dgn laki laen.. kamu dh ade yg sayang.. jage hubungan tu k... mien cabar merra, kekal kan hubungan lebih dari 5 tahun, abes diploma, terus kahwin.. ehh bukan bukan!! tuh tak baek.. hehehehe

    oke.. mien dah boleh senyum.. tadi mien nangis..
    oke merra... jage diri betul betul taw.. klau sakit, pegi jumpe doktor! jangan ngurat doktor tuh plak k.. selamat berjaya~~

    BalasPadam
  4. hey, meh bace entry khas tuk merra... ;)

    http://cikmien.blogspot.com/2010/11/rakan-seperjuangan.html

    BalasPadam
  5. min ku..merra mnx maaf tau.. if mera de salah silap ngn min slame kte kwn..min kwn yg paling mera rapat kt smksm.. mera owez akn rindu min.. mera akn engt pesan min..min jgn nanges tau..mera n leya xkn lupe min..xkn syg.. mera mnx ampun tau... doakn kejayaan mera n kebahagiaan mera dgn cik faiz... mera syg die..sumpah..mera xkn crik yg len..tuh target mera... mera g sne nk blaja sje..

    BalasPadam

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers